donderdag, april 12, 2012

Tast week 15 deel 2 en maart.


De steek voor de TAST van deze week is de stem stitch of steelsteek. Die had ik al uitgevoerd, maar ik vond het resultaat niet zo denderend. Dus ging ik op zoek naar leuke ideeen, en ik vond een roosje, gemaakt van erg dicht op elkaar geplaatste steelsteek in een rondje. Nog een steeltje erbij, wat blad en klaar is je plaatje. Erg fijntjes en erg leuk, zeker als detail van een groter werk.
Verder is het werk van maart af. Ik heb nog geen overzichtsfoto, maar al wel 2 details. De naam van de maand uiteraard, in oranje omdat het weer gemiddeld buitengewoon warm was.
En verder een heuchera (parapluplant of purperklokje) met een hommel. Daarbij kon ik goed oefenen met de nieuwe steken, maar de gewone rijgsteek komt nog het minst aan bod. Wel echt maarts, zo'n hommel. Met stuifmeel ;-).
Links staat nog een lam, met iets meer rijgsteek, maar ik moet nog even beslissen of die af is. Ik vind van wel, mijn man nog niet. Dus wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.