zondag, februari 26, 2012

Tast overzicht januari

Hij is af! En ik weet wat ik ermee wil doen als ik 12 werkstukjes gemaakt heb. Ik maak er een mooi tafelkleed van voor de tuintafel. Maar dat is nog 11 maanden en 44 borduursteken weg. Nu presenteer ik u eerst met trots het werk van januari terwijl ik een ontwerp bedenk voor februari. Lastig, omdat pas dinsdag de steek van TAST week 9 bekend wordt. Maar een idee heb ik al wel.
Het prille begin.

De sneeuwman is bijna klaar.

Schaatsenrijders in wording.

De schaatsers zijn klaar, de brug is onder constructie.

En dan zijn brug en ijsvloer ingevuld en is de boom geschetst. (Ik heb een beetje gesmokkeld met een steek uit week 8.)

Detail van roodborst, pindaslinger en vetbol.

Yoda moest en zou erop zitten, hij begon zelfs aan een slaapwasje.

Tadaa! Hij is af.
Edit: aangepast vanwege verdwijnende foto's.

2 opmerkingen:

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.