zaterdag, januari 03, 2009

Brainstorm

Ik maak deze tijd niet zoveel mee in mijn leven. Nou ja, ik maak van alles mee, maar daar wil ik niet over schrijven. Als ellende een goede voedingsbron is voor de bacterie grote schrijver, dan word ik een hele grote. 2008 was niet mijn beste jaar, maar dat had ik al verteld. Ik wil over hersenspinselen schrijven en over leuke dingen, maar dat houdt niet over op het moment. Vroeger kon ik dat beter, toen mijn hoofd niet zo vol zorgen zat. Onderwerpen nodig? Klop hier maar aan.

Ik hou me dus ook veel bezig met de aanstaande vakantie, ook al is die nog ver weg. Nog steeds meer dan 6 maanden in ieder geval. Maar het blijft een leuke tijd om aan te denken, om voor te bereiden, om af te lijden. Dat ziet er raar uit als deelbaar werkwoord, maar ik laat het lekker staan als puzzeltje.

Ik lees zoveel mogelijk, en mijn voorkeur gaat altijd uit naar gedichten. Vandaar dat ik op de volgende pagina Woorden staan te dringen kwam. Vooral de titel van de pagina sprak me erg aan, omdat de woorden bij mij staan te dringen om niet aan bod te komen. Daniƫl Billiet blijkt meer dan de schrijver van deze bundel of een reisverslag. Ik ga echt lid worden van de bibliotheek om zijn verhalen te ontdekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.