zondag, maart 02, 2008

Maart

Het is alweer maart. De voorjaarsvakantie is voorbij, en we zijn thuis gebleven. Nou ja, een ochtend naar Ikea geweest voor een ladekast voor sokken en ondergoed en vanmiddag naar het Drents Museum, voor het terracotta leger van Xian. Dat was indrukwekkend. Mooi, afschrikwekkend en ontzagwekkend en gewoon heel veel indrukken tegelijk. Echt de moeite waard.

Verder hebben we het huis grondig schoongemaakt, zijn begonnen met de kas en de boeken zijn eindelijk uitgesorteerd in de stellingen op zolder. De logeerkamer is grondig verbouwd en daar hangt vitrage. Nu de kleine kamer nog, opdat we daar de massagekamer van kunnen maken.

De schutting en de garagedeur zijn ingestort en moeten vervangen worden, maar het geld is even op. Ons spaargeld gaat voorlopig naar de vakantie deze zomer, die we ook maar even geboekt en aanbetaald hebben. We gaan in juli 10 dagen naar de Eifel, vlakbij de Moezel en Luxemburg. Lekker met de eigen auto in een appartementje, zodat we zelf kunnen koken en niet teveel geld uitgeven.

Eigenlijk best bevredigend dus, die voorjaarsvakantie. Op naar de volgende. Nog 8 weken collega en dan eindelijk MIJN werk. Hou ik dat vol. Als ik nu maar niet weer ziek word, want verkouden ben ik al. Mijn arm doet pijn, ik heb mijn elleboog geschuurd aan de muur toen ik van de trap viel. En ik ben hondsmoe. Maar ondanks alles toch wel voldaan.

Op naar Pasen, op naar koninginnedag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.