vrijdag, september 15, 2006

Luxemburg

Gistermiddag de buren gevraagd of ze de poes een keer eten willen geven, en toen een hotel in Luxemburg geboekt. Voor 2 nachten maar, maar toch gaan we er even lekker tussenuit. Boeken gaat zo makkelijk via internet. Alweer bij D-reizen. Die zijn toch wel erg goed. De prijs maakt niets uit, maar ik heb nu al 3x via internet bij D-reizen geboekt en ik weet dat mijn creditcard gegevens daar veilig zijn.

We hebben een hotel midden in de Ardennen. Nu gaan we nog wandelroutes zoeken, oefenen met heuveltjes en we nemen de stokken mee. Het is wel even reizen; 4½ uur volgens routenet. Met stops en rustig rijden reken ik zelf op 6 uur. Dat wordt vroeg reizen. Ik heb alvast mooi weer besteld voor de herfstvakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.