dinsdag, augustus 29, 2006

Nieuwe baan

Ik ben al weer bijna een maand bezig, maar het voelt vandaag alsof ik pas echt van start gegaan ben. Donderdag nog thuis werken, vanaf maandag vroeg op, lange reistijd en lange dagen werk. Het zal wel lukken allemaal, er werken leuke mensen. De rijtjes:

Voordelen:
Leuke collega's, echt Groningen
Leuk werk
Goede verdiensten

Nadelen:
Lange reistijd
Veel alleen
Uitzendbaan

Dit is nog lang niet alles, maar rijtjes helpen altijd om de boel op orde te krijgen. Ik voel me niet helemaal honderd procent op mijn plek. Dat voelt raar. Deels natuurlijk omdat het allemaal nieuw is, maar ook voor een deel omdat ik al weer over de horizon kijk. Dat heb ik nog nooit gedaan bij een baan. Hoe ouder ik wordt, hoe verder ik vooruit kijk. Waanzin natuurlijk. De horizon drijft steeds verder af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw bericht achter, maar hou het vrolijk.